Zaklinacze Koni

Aktualności: Forum SMF zostało uruchomione!
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Pokaż wiadomości

* Wiadomości | Pokaż wątki | Pokaż załączniki

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Wiadomości - Fiery Soul

Strony: 1 [2]
16
Góry / Góry
« dnia: Sierpień 18, 2013, 21:23:43 »
Zdjęcie później.

17
Rzeka / Pierwsze zakola
« dnia: Sierpień 18, 2013, 21:23:13 »
Zdjęcie później.

18
Główne / Pozycje dla ludzi
« dnia: Sierpień 18, 2013, 21:16:41 »
1.Stajenny- Na początku.

2. Instruktor jazdy- Uczy jazdy dzieci.

3. Kowal- Robi podkowy.

4. Rymarz- Wyrabia uzdy i siodła.

5. Ujeżdżacz- Zajmuje się złowionymi dzikimi końmi. +1 moc.

6. Treser- to on szkoli koni do pracy. + 15 do tresury

7. Zarządca- ma wiele zadań. +1 moc.

8. Doradca Głównego- +2 moce

9. Główny Zaklinacz Koni- 6 mocy.


19
Główne / Pozycje dla koni
« dnia: Sierpień 17, 2013, 18:04:30 »
Najpierw pozycje dla koni:

1.Źrebię- do 3 lat.

2. Zwykły koń- To źrebaki które dopiero dorosły.

3. Opiekun- ma oko na źrebięta.

4. Zwiadowca- Jeśli coś jest nie tak bywa wysyłany po informacje.

5.Obrońca- to już spora ranga. +1 moc.

6.Pegaz
- ma skrzydła ale potrafi je chować.

7.Galopujący- +1 moc +10 do szybkości.

8.Delta-+ 1 moc i +10 do siły.

9.Gamma (tu zalicza się również potomstwo przewodniczki)- jeśli jest potomstwem Przewodniczki ma moce z jakimi się urodziło. Jeśli nie to +2 moce.

10. Betha- +1 moc i +10 do wszystkiego.

11. Przewodnik Stada- partner Przewodniczki ma 7 mocy.

12. Przewodniczka Stada- Posiada wiele mocy i poważanie wśród reszty koni. Broni swoich podopiecznych i prowadzi ich.

20
Główne / Waluta
« dnia: Sierpień 17, 2013, 13:45:40 »
Naszą walutą są Sacenty. Za pieniądze można kupować rzeczy w sklepikach.  Każdy na start dostaje 10 Sacentów.

21
Lasy / Lasek
« dnia: Sierpień 17, 2013, 13:37:20 »
Zdjęcie później.

22
Główne / Wyjaśnienia
« dnia: Sierpień 17, 2013, 13:25:14 »
Zacznijmy od Dzikich Koni czyli mustangów. Wszystkie te konie tworzą jedno stado którym włada Przewodniczka. Jak na razie jest to Fiery Soul. Te konie nie są udomowione i nie lubią ludzi.
Można je jednak udomowić. Jak? To już oddzielna sprawa tych użytkowników. Ostrzegam jednak że Udomowione zwierzę zostaje wydalone ze stada. Zachowuje pozycję i nadal może awansować ale nie jest w stadzie. Są jednak konie które przyjaźnią się z człowiekiem ale pozostają w swojej rodzinie. Jak? Po prostu nie zamieszkują u człowieka.

23
Główne / Regulamin
« dnia: Sierpień 16, 2013, 21:46:32 »
1.Każdy ma prawo do błędów więc jeśli zauważysz jakiś błąd u admina lub innego usera nie wrzeszcz od razu na niego. Napisz co ma poprawić.

2.Administracja też ludzie- nie są 24h na dobę.

3.Staraj się pisać rozwinięte zdania ale to nie jest konieczne.

4.Jeśli nie masz odpowiedniej mocy nie możesz być w dwóch miejscach na raz.

5.Aby wejść musisz napisać Wszedłem/Weszłam aby wyjść Wyszedłem/Wyszłam lub coś podobnego.

6.Zachowuj zasady ortografii bo te niektóre błędy naprawdę włażą w oczy.


7.Zdania zaczyna się wielką literą a kończy kropką.

8.Można przeklinać ale z cenzurą (**). Nie nadużywaj jednak tego.

9.Zapoznaj się z wątkami w dziale "Główne" i głosuj w ankietach.

10.Za nie przestrzeganie zasad regulaminu możesz dostać karę!

Po przeczytaniu regulaminu trzeba napisać "Przeczytałem/łam i zgadzam się przestrzegać."

24
Dyskusja ogólna / Zapisy na Zaklinacza Koni
« dnia: Sierpień 16, 2013, 21:43:36 »
Zaklinacz Koni (ZK) tak u nas nazywamy ludzi.

Imię:
Nazwisko:
Wiek:
Płeć:
Charakter:
Historia:
Ranga którą chciałbyś mieć:
Moc (1):

Rozdziel też Ludzkie Umiejętności (LU). Na początek 100 (jest ich mniej żeby nie było czegoś takiego że człowiek prześcignął konia)

Siła:
Szybkość:
Zręczność:
Odwaga:
Tresowanie:

Im ktoś ma wyższą tę ostatnią umiejętność tym szybciej koń nabierze do niego zaufania.

25
Dyskusja ogólna / Zapisy dla koni
« dnia: Sierpień 16, 2013, 21:36:22 »
Imię:
Wiek:
Płeć:
Charakter:
Pozycja którą chciałbyś mieć:
Historia:
Moc (1):

Rozdziel też Końskie Umiejętności (KU). Na początek 300

Siła:
Szybkość:
Zwinność:
Odwaga:
Czujność:

Strony: 1 [2]
BloQcs design by Bloc
SMF 2.0.6 | SMF © 2013, Simple Machines
Polityka cookies
Darmowe Fora | Darmowe Forum
cesarstwoniemieckie rpk lodux forumwatachyzielonegoamuletu oceana